Voňavý svet kávy!


Reklamačný poriadok.

 

Možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy

Podľa ustanovení § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru a to aj bez udania dôvodu.

Záruka vrátenia peňazí

Vrátený tovar bude uznaný ako zrušenie kúpnej zmluvy za týchto podmienok:

  1. tovar musí byť odoslaný predávajúcemu najneskôr do 7 dní od obdržania tovaru

  2. tovar musí byť nepoškodený, originálne zabalený a nesmie niesť znaky používania

  3. zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o zaplatení tovaru (faktúra) a kópiu útržku zásielkovej služby

  4. balíky posielajte bežnou poštou a poistite ho. Balíky poslané na dobierku nebudú prebraté

  5. v prípade splnenia podmienok podľa bodov 1. až 4. budú peniaze za vrátený tovar, poštovné a poistenie prepravy vrátené na účet z ktorého prišla úhrada v lehote do 7 dní od vrátenia tovaru

Storno objednávky

Objednávku je možné stornovať do 15-tej hodiny toho istého dňa ako bola objednávka vystavená. Storno môžete zaslať E-Mailom na adresu lstalmach@zoznam.sk, alebo telefonicky na číslo0915 938 771.
Pri stornovaní je dôležité zadať číslo objednávky. Ak ste už Vašu objednávku zaplatili, peniaze Vám vrátime najneskôr do 7 dní na účet, z ktorého bola objednávka uhradená.

Reklamácie

Reklamačný poriadok vydaný firmou GRAN CAFE. (ďalej len "predávajúci") slúži k zaisteniu správneho postupu pri uplatňovaní a vybavovaní reklamácii chýb spotrebného tovaru.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
Záručná doba, ako aj záručné podmienky sú uvedené v detailnom popise každého produktu.

Povinnosti kupujúceho

Kupujúci je povinný po dodaní tovaru prezrieť ho a prípadné nezrovnalosti či poškodenia oznámiť predávajúcemu najneskôr do druhého pracovného dňa od prevzatia zásielky. Po tomto termíne sa má za to, že tovar prišiel bezchybný a presne podľa objednávky.

Zistené závady oznámi kupujúci predávajúcemu buď E-Mailom na adresu lstalmach@zoznam.sk alebo telefonicky 0915 938 771.

Vo svojom oznámení musí kupujúci uviesť aké závady boli u zakúpeného tovaru zistené. Pri reklamácii zakúpeného tovaru je nutné, aby kupujúci poslal alebo predložil predávajúcemu všetky listiny, ktoré obdržal s tovarom od predávajúceho pri vybavovaní objednávky na reklamovaný tovar, t.j. faktúru, záručný list a iné. Kupujúci je povinný vrátiť predávajúcemu tovar kompletný tak, ako ho prevzal od predávajúceho.

Chybný tovar pošle kupujúci bežnou balíkovou poštou na adresu predajneGRAN CAFE,Poštová 3,08501 Bardejov. Poštovné hradí kupujúci. Balíky poslané na dobierku nebudú prebraté.

Povinnosti predávajucého

Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do troch pracovných dní a vyrozumie o tom kupujúceho E-Mailom, písomne alebo telefonicky. Reklamácia vrátanej závady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.

Predávajúci bez zbytočného odkladu po obdržaní reklamácie a reklamovaného tovaru reklamáciu vybaví alebo podá kupujúcemu správu o priebehu vybavovania jeho reklamácie.

Reklamačný protokol bude zaslaný kupujúcemu písomne do 3 dní, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z nadmerného používania tovaru, funkčných vlastností a škôd spôsobených neodborným používaním alebo montážou, rovnako ako škôd spôsobených prírodnými udalosťami či chybnou manipuláciou. Na závady tohto charakteru sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Záručný a pozáručný servis tovaru zaisťuje predávajúci prostredníctvom svojich dodávateľov, prípadne svojimi, alebo externými servisnými technikmi.